pondělí 10. listopadu 2008

Stylové pražské čajovny

V sobotu jsem objevila jednu velmi příjemnou čajovnu, a tak mě napadlo, že by stálo za to napsat sem pár tipů na pražské čajovny. Mám ráda, když jsou provoněné, útulné a s milou obsluhou. Nesmí chybět pohodlná křesla a pohovky a samozřejmě pódia nebo místo, kde se sedí na polštářích na zemi.



A teď už něco málo ke konkrétním čajovnám. Čajovna, kterou jsem předevčírem objevila, se nachází v blízkosti tramvajové zastávky Nuselské schody. Útulné voňavé prostředí, křesílka, stolky i pódia na ležení, příjemná obsluha, klid, velký výběr čajů. Prostě Čajovna jedna báseň.


Další osvědčenou čajovou je Dejvická čajovnaOpět si zde každý přijde na své. Pódia, stolky, sezení na zemi. Kromě čajů se zde těší velké oblibě také vodní dýmky, které celou čajovnu krásně provoní.



Kouzelná je také čajovna Čajovna ve věži pár kroků od Letenského náměstí. Jak už název napovídá, čajovna se nachází ve věži a to až úplně nahoře. Každého určitě překvapí svojí velikostí, zákoutími, krásnými křesílky a dřevěnými patry, na která se leze po strmých schodech.



A ještě na závěr odkaz, který se může hodit - seznam čajoven v Praze: http://www.fisar.net/cajovna/.

8 komentářů:

  1. cau Tyno,
    jsem rad, ze se v cajovne libilo. I nam se zdala skvela a jeste tem nekdy vyrazime. Mej se krasne.
    M+L

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, doporucuju cajovnu Na ceste (v Katerinske - pobocka Dejvicke), pak U Dzoudyho (IP PAvlova, primo v knihkupectvi na zastavce) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip, určitě je někdy vyzkouším ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně teď koukám, že do čajovny Na cestě mám cestu už zítra.

    OdpovědětVymazat
  5. Čajovna Jedna báseň pod nuselskými schody je výborná! Doporučuju vyzkoušet! Má otevřeno až do 22:22, což je super! Jirka C.

    OdpovědětVymazat
  6. Dejvickou čajovnu jsem vyzkoušela několikrát, ale dost často to bylo zoufalé. Zapomínali na objednávky a obvykle jim dost trvalo udělat i obyčejný čaj :(. Nejednou mi obsluha přišla poněkud zfetovaná a tak trochu "mimo".
    Chuťově taky nic moc, ale taková katastrofa jako Dva šálky na Vinohradech to není.
    Sama doporučuji Darumu, Džoudyho, Vinohradskou a nedávno jsem byla naprosto unešena z kladenské Slunečné čajovny - bomba.

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you very much for the information, it is very useful to me, and i hope you could continue provide this kind of information to benefit us.

    OdpovědětVymazat
  8. O pražských čajovnách se docela krafe na http://nadprahou.cz/diskuse/prispevek/cajovny-praha

    OdpovědětVymazat