čtvrtek 20. listopadu 2008

U2 3D

Chtělo se mi skákat a křičet, pískat a tleskat s rukama nad hlavou. Ale nemohla jsem. Seděla jsem totiž v nechutně pohodlném křesle v kině IMAX a potichu sledovala záznam strhujícího koncertu U2 ve 3D.



Známé písničky, výborný zvuk a dokonalý střih. Vše se odehrává přímo před vámi. Na chvíli se ocitnete v kotli a hned zase na pódiu společně s kapelou a díváte se na horkokrevné jihoamerické publikum.

Byla to úžasná podívaná, ale pravý zážitek z koncertu to nahradit nemůže. Tedy pokud patříte k těm "aktivním", kteří si rádi zablbnou v publiku. Jestli koncerty trávíte v klidu a vadí vám, že pořádně nevidíte, zvuk je příliš nahlas nebo že musíte dlouhé hodiny stát na místě, pak si U2 3D určitě užijete.

Máte rádi U2?
Rádi sledujete záznamy koncertů?
Zajímají vás novinky a musíte být vždycky IN?

Pokud jste odpověděli alespoň na jednu z otázek kladně, tak si U2 3D rozhodně nenechte ujít.


Více informací o filmu U2 3D najdete tady:

Česko-Slovensko filmová databáze
Oficiální stránky filmu
Stránky kina IMAX
Recenze na aktualne.cz

A jak je to doopravdy s tím 3D? Je iluze reality opravdu tak dokonalá? Nevím, jak to vnímají ostatní, ale já vnímám 3D filmy točené na kamery trochu rozporuplně. Celý obraz je přímo před vámi, ale stále periferně vidíte své okolí. Občas vidím "duchy" nebo je obraz trochu rozmazaný. Mám tendenci zaostřovat na předměty, které se ocitnou v mé blízkosti, ale nejde to, protože kamera je zaostřená jinam. Ale zážitek je to obvykle nezapomenutelný :-)

0 komentářů:

Okomentovat